ﻣﺠــــــــــــــــــــــــﺎﺯﯼ ...


♥خــــــ ـــــدای عشـــــ ــــق♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

  اﮔـــــــﮧ  ﻣﻴﺨـــــــــﻮﺍﮮﺑﺮﻧــــــــــﺪﻩﺑﺎﺷــــــ ﮯ✘                             ﻳﺎﺩﺑﮕﻴـــــــــﺮﮐـــــﮧ ﺩﺭﻧـــــــــﺪﻩ ﺑﺎﺷـــــــﮯ ✘                                ☜ ﻫَﻤــــــــــــﻪِ ﯼ ﺁﺩَﻣـــــﺂﯼ ⇜ ﻣﺠــــــــــــــــــــــــﺎﺯﯼ ⇝ ↫ ﻣُﺠـــــــــــــــــــــــــــﺂﺯ ↬ ﻧﯿــــــــﺴﺘــــــــﻦ ❂ ﻓﺎﺻـــــﻠﺘــﻮ ﺭﻋــــــــــــﺂﯾﺘـــ ﮐُﻦ 



نظرات شما عزیزان:

نداملوس
ساعت23:01---11 بهمن 1395
مهدی یه پست بزار شماره یونس بزار کارش دارم ممنون من فقط آدرس اینجا دارم نگین داد بهم من ایران نیستم هفته آینده دارم میام ایران پروازم مشهده کاره یونس دارم شمارش بزارش برام
پاسخ:کی گفته بچه دارم09157022355


نداملوس
ساعت18:25---5 بهمن 1395
سلام خیلی دلتنگتون هستم یونس خوبه شنیدم بچه دار شدی سلام همه برسون من ایران نیستم نگین این آدرس رو داد مثله اینکه از انستا گرفته امیدوارم موفق باشید سلام یونس خیلی خیلی برسون

maryam
ساعت5:54---26 شهريور 1395


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ چهار شنبه 27 آبان 1394برچسب:, ساعت 20:33 بـ ه قـلمـ ԹʍɿՐ ʍԹɧԺɿ



طراح : صـ♥ـدفــ